2011. február 14., hétfő

Szavazás, és még egy két dolog

Sziasztok!

Mint látjátok kiírtam, hogy itt holnap lesz friss, ha minden jól megy.

Valamint midjárt kiteszek egy szavazást, amire várom a véleményeket, hiszen a sztorihoz kapcsolódik majd.

Aminek hamarosan vége. Pontosan nemtudom hány fejezet lesz még, de elnézve többen vagytok kíváncsiak a másik RS sztorimra, ezért ennek hamarosan vége lesz.

A komik is mutatják, erre valamiért kevesebb az igény, vagy nem is tudom. Többeteknek jobban bejön szerintem a másik sztori, de nem is főként emiatt, amúgy is a végét terveztem ennek.

Egy utolsó hát mit mondjak, igen nagy balhé után amit az utolsó feltett fejezet végén már elővezettem.

Vártam nagyon, már régóta terveztem ezt a részt, igaz ha majd minden rossznak is fog tűnni, a vége happy lesz, erre gondoljatok.

De addig nyugi, van még pár fejezet, addig is egy szavazás, amire várom a véleményeket, és időben megtudjátok mihez fog kellene ez a segítségetek.

És ide is kiírom, bétát keresek az új twilightos blogomra. A Prohibited passionra, ha gondolod jelentkezz mailbe vagy vagy azon a blogon.

Pussz: Liz

2 megjegyzés:

  1. Szia Lizzyke!
    Régóta olvasom ezt a törid,és imádom!Szerintem sokan vagyunk még így!!!!!!Kérlek azért ne siesd el a végét!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nyugi, nem fogom, még nem egészen agyaltam ki a végét, de nem fogtok csalódni benne :)

    VálaszTörlés