2010. október 22., péntek

Bocsiiiii!!!!!!!!!

Sziasztok!


Tudom, vagy sejtem, hogy ezért sokan utálni fogtok, de ez van.
A helyzet a következő.
A mai friss szombat este 8-9 között-re tevődik át.
Ennek több oka is van. A héten délután melózok, így reggel van csak 2-3 amit itthon vagyok, utána este 11 körül esek haza. Így ilyenkor van csak egy kis időm írni. A mai ezért is marad el egyrészt mert még van egy két dolgom, másrészt pedig rohadt fáradt vagyok. Még egy ok pedig, hogy még kicsit át kell gondoljam a folytatást, mert több verzió is van a fejemben ami a folytatást illeti.
És sajnálom, hogy itt és Lion Lamb-on is mostanság egy egy napokkal tolódik a friss, de 3 hete újra dolgozok és néha kicsit nehéz összehozni többnyire mert hulla fáradtan esek haza.
De majdcsak belejövök ismét és menni fog, igyekszek mindig hozni a beígért friss. Itt többnyire heti 3 volt, Lionra meg heti 2, ezek mindenképp maradnak.
De ez most így jött ki. Holnap már nem ugye nem kell melózni így szabad a hétvégém és holnap estére hozom a kövi fejlit. Valamennyit tudnék írni de nem akarom egy egy oldalas fejlivel kiszúrni a szemetek így holnap lesz.
Egy kis időm van, a blog külsejét gyors lecserélem, valamint

hozom a beígért képet RobSten hálószobájáról az új házukból amire sokan kíváncsiak vagytok. :)


http://i55.tinypic.com/2lkp3pj.jpg

Szilnek is egyéb dolgai vannak, így esetleg a kövi fejlik később lesznek kicserélve a javítottra, de ezt neki is írtam hogy nem téma, majd javítja ha tudja és kicserélem, de ez már az mi dolgunk.

Na röviden ennyi, és mégegyszer bocsi. Holnap este pedig friss. Pusszi.

1 megjegyzés:

  1. szia, Lizzyke! Jajj, már alig vártam, hogy péntek legyen, és legyen újabb fejli!!! De elolvastam amit írtál, és megértelek, bár igazán ezt csak az érzi át, aki szintén dolgozik! :) Szóval akkor holnap este újra jövök! :) Puszim, ani

    VálaszTörlés