2010. december 20., hétfő

39.fejezet

Sziasztok! Itt is a következő fejezet, sok hozzáfűznivalóm nincs, jó olvasást, és várom a véleményeket. Pusszantás.








39.fejezet



/Kristen/



Miután a fiúk elmentek Tomért, Ashleynek igencsak fantasztikus ötlete támadt.

Ma egy kis itthoni bulit akartunk, ami végül egy kis medencés party lesz.

Ashley és Liz is már készülhettek, sőt Ashley ezt már előre kitervelte, hiszen nem véletlenül volt mindkettőjüknél fürdőruha. Csakhogy erről a fiúk nem tudtak.

Sejtettük, hogyha ők együtt elindulnak valahova, akkor nem jönnek meg egyhamar. Pláne, ha Tom és Kellan is benne vannak a buliban.

Így volt időnk összeütni valami vacsoraféleséget és átöltözni.

A kellemes időnek hála, egy-egy napozószékre feküdtünk ki, immár fürdőruhában. Igaz, a nap már nem sütött este lévén, de az idő még ilyenkor is nagyon kellemes.

A lányokkal elbeszélgettük az időt, így csak a ház előtt leparkoló kocsi hangjára lettünk figyelmesek, majd megjelentek a fiúk a nappalin keresztül a kertben.

A kis meglepetésünkkel igencsak elértük a várt hatást. Tátott szájjal figyeltek bennünket, miközben közelebb jöttek, immár Tommal.

- Jó estét a szép hölgyeknek! - köszönt Tom.

Felpattantam és odalépve hozzá megöleltem.

- Örülünk, hogy itt vagy - mosolyogtam rá.

- Remélem is, szép kis napoknak nézünk elébe - kacsintott rám.

- És minek köszönhetjük a csodás öltözékeket? - pillantott végig rajtunk Kellan.

- Gondoltuk, lehetne egy kis medencés buli - lépett Ashley Kellan mellé, aki nem habozott magához vonni és megcsókolni kedvesét.

Tomék időközben lepakolták a cuccait, majd csatlakoztak hozzánk.

Szerelmem végig perzselő tekintetével vizslatott. A múltkori hasonló esetből kiindulva sejtettem, hogy ez a fürdőruhás dolog ismét elég hamar kicsapja a biztosítékot nála.

Elég nehezen tudta türtőztetni magát, ha valami hasonló, semmit nem takaró öltözékben látott, ami rám nézve hízelgően hatott.

A srácok kezükbe fogtak némi alkoholt, majd leültek mellénk.

- Mit szólnátok egy kis fürdéshez? - kérdezte Ashley, miközben kézen fogta Kellant, és a medence felé indultak.

Kellannak sem kellett több. Miután ők is magukra vettek egy-egy fürdőzéshez való ruhadarabot, karjaiba vette Ashleyt akivel együtt ugrottak a medencébe.

Tom, Liz és Peter is követték a példájukat, majd mint a kisgyerekek kezdtek el játszani, még Liz és Peter is, akik egy kicsit idősebbek voltak.

- Nagyon arra hajtasz, édes, hogy őrületbe kergess - ült mellém, és zárt a karjaiba Rob.

- Fogalmam sincs, miről beszélsz - adtam az ártatlan, miközben egy csókért hajoltam felé.

Miközben teljes nyugalommal ízlelgettük egymás ajkait, csak arra lettem figyelmes, hogy életem szerelme a karjaiba vesz, és Kellanék példáját követve mi is a medencében kötöttünk ki.

Végignézve magunkon, olyanok voltunk a vízben, mint a gyerekek. De nem is baj, jó így kikapcsolódni, és a barátainkkal lenni.

Kicsit távolabb úsztam Robtól, aki pillanatok alatt utolért, és a karjaiba zárt, majd ajkait az enyémre tapasztotta.

Kezei a víz alatt indultak felfedezőútra a testemen, amitől a kellemes vízben úszkálva is a borzongás futott végig rajtam.

Ujjai a bikini alsóm szegélyénél kőröztek, mikor megszólalt a fejemben a vészcsengő, hogy ezt talán mégsem itt kellene.

- Mit művelsz?

- A te hibád, kívánlak - suttogta a fülembe, miközben ajkai a nyakamra vándorolva ingereltek.

- Hé, fiatalok, felforr a medence vize, legalább egy kicsit bírjátok ki, még itt vagyunk - pillantott ránk kaján vigyorával Kellan.

Szerelmemből egy csalódott sóhaj tört fel, amiért ezt abba kellett hagynunk. Én azonban biztosítani akartam, hogy ennek itt nincs vége.

Eddig karjait ölelő kezem a víz alá merült, és végigsimítottam már vágyódó testrészén, és a fülébe suttogtam.

- Én is kívánlak. Csak egy kicsit bírd ki, és a tiéd vagyok - mondtam, majd nyelvemmel végigsimítottam a nyakán, újabb csak számomra hallható sóhajt kicsalva belőle.

- Te tényleg egy boszorkány vagy - mosolygott rám, mikor elúsztam mellőle, és kimásztam a vízből.

Nyilván neki több időre volt szüksége, hogy csillapítsa a vágyait, mielőtt kilép a medencéből.

Ő jött ki utoljára, amit persze Kellan és Tom nem hagytak poénok nélkül.

Egy-egy törölközőbe csavartunk magunkat, majd rávetettük magunkat a vacsorára.

- Mi lenne, ha holnap házon kívül buliznánk? - kérdezte Kellan.

- Király ötlet, tesó. Gondolom, itt is van törzshely - kérdezte Tom.

- Naná, hogy van. Srácok?

- Felőlem oké, úgysem forgatunk olyan sokáig - pillantott rám kérdően Rob.

- Miért is ne? - mondtam.

- Akkor ezt megbeszéltük.

Miközben beszélgettünk még egy kicsit, elég sokszor akadt össze a tekintetem egy vággyal teli szempárral. Robéval.

- Azt hiszem, én, ha lehet, visszavonulok, kicsit elfáradtam - kacsintott Tom Kellanra, aki rögtön vette az adást.

- Igen, szerintem mi is megyünk, gondolom Robék is fáradtak - mondta Kellan vigyorogva.

- Igen, biztos azok - vigyorgott Tom is, és persze tudtunk, mire megy ki ez az egész. Hogy kettesben hagyjanak bennünket.

- Akkor holnap találkozunk - köszöntünk el egymástól.

Robék előtte megbeszélték, hogy elkísérik őt Tommal a forgatásra, és mivel ő valamivel hamarabb végez, utána átjönnek hozzám.

Ismét nem rajongtam az ötletért, hogy Rob lásson dolgozni. Igaz, a kényes jelenten már túl vagyunk, de holnapra lesz még egy két romantikusabb jelentem Mike-kal.

- Megmutatom a szobád - fordultam Tom felé, miután Kellanék elmentek.

Annyiból jó volt, hogy a vendégszobák kissé távolabb voltak a miénktől, így talán semmi olyasmit nem hallhat majd, amit nem kellene.

- Köszi, srácok, akkor holnap. Nektek pedig szép estét - kacsintott ránk, majd elvonult a szobájába.

Még szinte magára sem csukta az ajtót, Rob máris maga felé fordított és a karjaiba kapott.

- Látom, nem bírod türtőztetni magad - mosolyogtam a türelmetlenségén.

Meglepetésemre nem a szobánk, hanem ismét a medence felé indult velem.

- Jobb lenne a szobába menni, ha Tom véletlen…

- Ne aggódj, Tom nem fog zavarni - mosolygott rám, majd velem a karjaiban sétált a medencébe.

Testünket körül ölelte a kellemes víz, miközben pillanatok alatt szabadultunk meg a felesleges ruhadarabjainktól.

Ajkaink szenvedélyes táncot jártak, miközben szerelmem ujjai egyre lejjebb kalandoztak a testemen.

Először melleimen éreztem érintéseit, majd fenekembe markolva vont még közelebb magához. Éreztem ágyékomnak nyomódó férfiasságát, így nem haboztam közénk nyúlni, és simogatni, ezzel egyre hangosabb sóhajokat kicsalva belőle.

Ujjai a fenekemről a lábaim közé tévedtek, ahol ő is viszonozta a simogatásaimat, amivel egyre jobban az őrület határára sodort.

Közben csókjainkkal próbáltuk elfojtani kéjes hangjainkat, kisebb-nagyobb sikerrel.

Egyre jobban űztük egymást a mindent elsöprő orgazmusig, ami szinte egyszerre hurrikánként csapott le ránk, és amit forróbbnál forróbb csókokkal köszöntöttünk.

Kissé lenyugodva az imént átéltektől, ismét megragadtam szerelmem tettre kész vágyát, majd habozás nélkül magamba vezettem.

Szinte egyszerre nyögtünk fel testünk egyesülésének kéjes pillanatában.

Először lágyan ringatózva mozogtunk a víz lágy hullámaival, miközben vággyal és szenvedéllyel teli csókjaink inkább szerelmesebbe csaptak át.

A kissé lassúnak talált tempón gyorsítottunk, miközben Rob ujjai a testemen kalandoztak, míg én a víz által szabadon hagyott nyakát harapdáltam, édesebbnél édesebb hangokat kicsalva belőle.

Néhány őrjítő lökéssel az egekbe repített mindkettőnket, majd szorosan magához ölelt, és így eggyé válva, egy szál semmiben vitt ki a medencéből a szobánkig, ahol tovább szerettünk egymást egész éjjel.



/Rob/



Szerelmemmel a karjaiban ébredtem ismét, egy csodás éjszaka után. Csak reméltem, hogy Tom volt annyira tapintatos, hogy nem nagyon kukkolt a medence felé. Abban nem voltam biztos, hogy nem hallott semmit, csak reméltem.

Óvatosan másztam ki az ágyból, hogy fel ne ébresszem Kristent, és hogy reggelit készítsek.

Persze, Tom is pont ma reggelt kelt ilyen korán, pedig általában igen későn kel. Az arcáról pedig nem hiányozhatott a már Kellantől is megszokott kaján vigyor.

- Helló haver. Gondolom, egy kis energiapótlásra van szükségetek.

Ezt inkább elengedtem a fülem mellett, de persze volt még néhány ilyen beszólása.

Miközben őt hallgattam, reggelit készítettem Kristennek. Tálcára pakoltam, majd Tomot a poénjai helyett inkább öltözni küldtem, hogy később indulni tudjunk, ha el akar kísérni a forgatásokra.

Szerelmem rögtön ébredezni kezdett a friss kávé illatára, majd letettem a szekrényre mellé egy tálcát, hogy egy csókkal ébreszthessem.

Ő azonban másképp gondolta, szó szerint magára rántott, és úgy csókolt meg.

- Jó reggelt - köszöntem neki.

- Neked is.

Amint megpillantotta a reggelit, mosoly ült ki az arcára. Szorosan hozzám bújt, magához vette a tálcát és közösen fogyasztottuk el a reggelit, ami után kissé nehezen másztunk ki az ágyból.

Egy igencsak kellemes reggeli zuhanyzás után mindketten felöltöztünk, és csatlakoztunk a nappaliban ránk várakozó Tomhoz. Aki már nem volt egyedül.

A lányok, Ashley és Liz érkeztek meg igencsak korán.

- Gondoltuk, ha nem baj, akkor mi téged kísérünk el - pillantottak Kristen felé a lányok.

- Dehogy baj, örülök nektek.

- Hát még én, legalább Mike remélhetőleg nem mászik rád - morogtam magamban, de persze ők is hallották.

- Ezt már megbeszéltük - bújt oda hozzám Kristen.

- Tudom, ne haragudj. Szeretlek.

- Én is téged - válaszolta.

Nehezen, de elengedtem őt a lányokkal, én pedig Kellanal és Tommal indultam a forgatásokra.

Amint megérkeztünk, mint általában már a nyakamon csüngött Emilie. Azonban váratlan dolog is történt…




/Kristen/



A lányokkal amint a forgatásra értünk, rögtön odajött hozzám Mike.

Már egyszer elmentem vele, de ismét bepróbálkozott egy vacsorameghívással, amit az ő nagy bánatára ismét visszautasítottam.

A lányok nagyon várták, hogy dolgozni lássanak, de talán egy kissé feszélyezve éreztem magam amiatt, hogy ők is látnak, bár szerintük semmi okom rá.

Délelőtt csak kisebb jelenteket vettünk fel, pedig reméltem, hogy felvesszük a még Mike-kal közös jeleneteket, mielőtt Robék értünk jönnek.

Tudom, hogy hiába is próbálná tagadni, még mindig zavarná a dolog. Azonban nem volt szerencsém.

Ebédszünet után, amint visszaértünk a forgatásokra, David engem és Mike-ot hívott, hogy mi következünk felvenni a jelentünket, amiben Mike, vagyis a karaktere, ismét szerelmet vall nekem, és szerelmes csókokat váltunk.

Be kell valljam, nem túlságosan dobott fel a gondolat, hogy vele kell csókolózzak, hacsak a kamerák előtt is.

A kedvemen pedig az is rontott, hogy Rob és a fiúk szinte pont ekkor toppantak be.

A legjobbkor - gondoltam magamban, és pont a lányokra pillantottam.

- Hát tudják, hogy kell időzíteni, de nyugi, remélem, vissza bírja fogni magát - pillantott Ashley Robra.

Akinek rögtön lehervadt az arcáról a mosoly, amint meglátta Mike-ot, és amint megtudta milyen jelentet veszünk fel.

Azonban igyekeztem elterelni a figyelmét, amíg volt pár percünk a kezdésig. Ezt egy igencsak szenvedélyes csókkal próbáltam, vagyis inkább eléretem.

Magunkon éreztem szinte mindenki, köztük Mike figyelő tekintetét is. Nem is tévedtem, szinte mintha irigykedve pillantott volna ránk.

- Alig várjuk, hogy láthassunk, csajszi - vigyorgott rám Tom. - Te meg nyugi, tesó, a csaj imád téged - kacsintott Robra.

- Akkor is idegesít - morogta neki vissza Rob, amin én már csak mosolyogtam.

David felvételre hívott bennünket, így egy utolsó csókot lopva szerelmemtől a kamerák elé léptem, ekkor még nem is sejtve- miket tartogat a következő néhány perc számunkra, és hogy mik történtek Robékkal az ő filmje forgatásán…





Tessék komizni :)

5 megjegyzés:

  1. szia!!
    elsőő komi:))
    nagyon jó lett a fejii..és hát amikor Kristen meg Rob együtt vannak hát....:$
    nagyon várom a lövit
    puszii :-)

    VálaszTörlés
  2. Tetszett, de így abba hagyni? :O Nagyon várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Imádom,amikor együtt vannak!És egyiket sem győzi meg,hogy ezt a nagy szenvedélyt csak egymás iránt érzik!Mike és Emilie -és persze a forgatás is segít,meg azok a pikánsnak tűnő jelenetek,hogy féltékeny lelkük elbizonytalanodjon és feldühödjön...Annyira jó fej barátaik vannak!Főleg Kellant és Tomot bírom!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon titokzatos vagy Lizzyke:)
    Mi történt Robbal a forgatáson és mi történt Krissel, mind a két szemszöget a lehető legjobb helyen hagytad abba:S
    Mindkét medencés jelenet nagyon tetszett, olyan jó, hogy ilyen klassz barátaik vannak:)
    Várom nagyon a kövit:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Szegény Tom így elfáradt? Micsoda véletlen :D
    Annyira tetszett ez a fejezet nekem! Szerencse, hogy a közvetlen közelükben
    normális emberek vannak!
    Mi történt Robbal a forgatáson? És mi lesz Krissel?

    VálaszTörlés