2010. augusztus 25., szerda

1.fejezet

Sziasztok!
Először is köszi az eddigi komikat és akik a chatbe írtak. Hát remélem tényleg tetszeni fog nektek, igaz kicsit később de itt az első fejli. Végre végeztem a sütéssel, alig vártam, hogy a géphez ülhessek. Nos ki is cseréltem a bétázottra, amiért hatalmas köszi MoOa-nak! (L) És hatalmas cuppanós Nikkym-nek a sok segítségért.(L) Tessék olvasni, és várom a komikat. Pussz nektek.


1.fejezet

/Kristen/

Kezdésnek néhány szót rólam.
A nevem Kristen Stewart.
Londonban élek a családommal.
A szüleimmel és a bátyámmal, Cameronnal.
Én jelenleg színészetet tanulok, ugyanis színésznő szeretnék lenni.
A szüleim eleinte nem rajongtak az ötletért, de mivel nekem ez minden vágyam, így mellettem állnak.
Már majdnem egy éve barátom is van, sőt, ha jól akarom kifejezni magam, akkor nem olyan rég óta már nem is a barátom, hanem a vőlegényem.
A neve Nick.
Nem olyan régen kérte meg a kezem, és én igent mondtam.
Nagyon szeretem őt, egy irtó helyes, rendes srác.
Nagyon romantikus, és, ami a legfontosabb nagyon szeret.
Ahogy én is őt, és csak remélni tudom, hogy örökre így is marad.
És nem mellesleg a családjával is nagyon jól kijövök.
Ami a foglalkozását illeti, ő még tanul, ráadásul a családja nagy örömére ügyvédnek.
Egy barátnőm mutatott be neki, és már az első perctől kezdve vonzódtunk egymáshoz, aztán már minden jött magától.
Találkozgattunk, összejöttünk és már majdnem egy éve egy pár vagyunk.
És nem olyan régen eljegyeztük egymást.
Bár én ezt még kissé korainak tartottam, de megbeszéltük, hogy az esküvővel azért várunk még.
Nagyon szeretem őt, de az esküvő gondolatától kissé megijedtem.
Mind a ketten meg akarjuk valósítani az álmainkat, így megbeszéltük, hogy azzal még várunk egy kicsit.
Visszatérve a családjára, rájuk már a második családomként tekintek.
A szüleivel is nagyon jól kijövök, és a két nővérével is Lizzyvel és Viccel.
Igazából négyen testvérek.
A két nővére, Elizabeth és Victoria. Nick a harmadik gyerek, és a legfiatalabb testvérüket, Robertet még személyesen nem ismerem.
Bár nagyon sokat hallottam már róla.
Nem is hiába, hisz ő egy híres színész, a Twilight filmek főszereplője.
Személyesen még nem találkoztunk, mert a munkája miatt ritkán jön haza.
A testvérei és Nick is rengeteget meséltek róla.
Mióta híres lett az interneten is nagyon sok mindent meg lehet tudni róla, na nem mintha érdekelne, bár azt meg kell hagyni, ő is nagyon helyes srác.
De amiket legalábbis olvastam róla, mióta híres színészként befutott, elég sok barátnője volt már, és ha minden igaz, már ma este lesz alkalmam megismerni őt, ugyanis ma karácsony van.
Így anyuék nem nagy örömére Nicknél és a családjánál töltöm a Karácsony estét.
Mindenki alig várja, hogy olyan hosszú idő után Robert hazajöjjön az ünnepekre, így ma lesz alkalmam találkozni vele.
Mióta együtt vagyok Nickkel, vele együtt kaptam két fantasztikus barátnőt is a nővérei személyében.
A tegnapi napot Nick nagy bánatára velük töltöttem, és persze vásárolni voltunk.
Már a családomnak korábban beszereztem az ajándékokat, de kellett a lányok segítsége, hogy Nicknek és a szüleinek is vegyek valamit.
Velük is nagyon jó a kapcsolatom, és nagyon örültek a hírnek mikor megtudnák, hogy a fiúk megkérte a kezem.
Igaz még nem ismerem Robertet, de ha már ma vele is találkozok és karácsony van, Lizzyék segítettek és neki is vettem valami ajándékot.
Vic és Lizzy, mint két energiabomba, főleg, ha vásárlásról van szó.
Mivel ma Nickéknél töltöm az estét, megbeszéltük anyáékkal, hogy velük holnap este leszek.
Lizzy és Vic hamarosan átjönnek értem és velük megyek át hozzájuk.
Kikészítettem az ajándékokat, amiket vinnem kell, mikor csöngettek a lányok.
Anya beengedte őket, akik persze segítettek elkészülni, mert, ha velük megy valahova az ember, nem vehet fel akármit.
Rám erőltettek egy egész tűrhető ruhát, pedig nem vagyok oda semmi szoknyaféleségért, de ez egész szép volt, bár nem értem miért kell így kiöltözni, mintha bálba mennék.
Megcsinálták a sminkem és a hajam is.
- Na most már kész is vagy - mondták és a tükör elé állítottak.
Mi tagadás, nem is volt olyan vészes ez a ruha.
Egy szép sötétkék rövid ruha, nem olyan csicsás, hanem egy visszafogott, de elegáns.
Az megnyugtatott, hogy Lizzyék is hasonlókép voltak öltözve.
- Ez nem is rossz - mondtam nekik.
- Hogy nem rossz? Csodásan festesz - monda Vic.
- Bizony, a fiúk is imádni fognak - tette hozzá Lizzy.
- A fiúk?
- Igen, mire megyünk szerintem már Rob is megérkezik - mondta lelkesen Vic.
Mindenki, Nick is alig várják, hogy végre hazaérjen.
Ha minden igaz, a lányok és már Nick is meséltek neki rólam.
Én is sok mindent tudok, hallottam már róla, így kíváncsian várom a mai találkozást.
Remélem kedvelni fog - gondoltam magamban.
- Oké, ideje indulni - mondták a csajok miután rám erőltettek egy rémes magassarkút és egy kabátot.
Lizzék míg én az utolsó simításokat végezetem magamon, odaadták az ajándékokat, amiket anyuéknak hoztak.
Anyuék és Nick szülei is jól kijönnek egymással.
Cameron is odavan a csajokért, állandóan hülyéskednek egymással.
Elköszöntem anyuéktól, és mivel Nick szeretné, ha ma náluk aludnék szóltam nekik, hogy majd csak holnap jövök.
Igen nála alszom.
Mivel elég rég óta vagyunk együtt, természetesen már megvolt az első együtt alvás, és rendszeresen vagyunk együtt is.
Na, de végre elindultunk,és alig vártam már, hogy lássam a szerelmem és persze megismerhessem a híres testvérüket.


/Robert/

Éppen csomagolok, mert jó hosszú idő után végre hazamegyek a családomhoz.
Mivel véget értek a második Twilight film forgatásai, van egy kis szabadidőm, így az ünnepeket otthon, Londonban töltöm a családommal.
Alig várom, hogy lássam, őket.
Mióta híres lettem a Twilight Edwardjaként, egyre kevesebbet tudok hazamenni, így többnyire Los Angelesben lakom.
Hozzáteszem egyedül.
Nem vagyok az a nőcsábász típus, de volt már néhány kapcsolatom.
Egy ideig filmbeli partneremmel Nikkivel voltam együtt, de szakítottunk.
De amint hallom, a bátyámnak igencsak összejött az élet.
Ügyvédnek tanul, és nem olyan régen megkérte a barátnője kezét.
Ő sem olyan nagy csajozós, de ezt azért nem gondoltam volna róla.
Ha jól emlékszem a lány Kristen, és színésznek tanul.
Nick állandóan róla áradozik, így alig várom, hogy megismerhessem Nick menyasszonyát.
De nem csak őt, hanem hogy végre annyi idő után lássam a szüleim és persze a nővéreim is.
Pasi lévén utálok csomagolni, de végre megvagyok vele.
Be is zártam a lakásom és útban voltam a reptérre.
Anyáék is nagyon boldogok voltak, mikor megtudták, hogy hazamegyek.
Anya és a Lizzyék első kérdése persze az volt, hogy én viszek-e haza magammal valakit.
Ezzel kapcsolatban ki kellett ábrándítanom őket, nekem most nincs senkim.
De ki tudja?
Vic mesélte, hogy Nina, az első barátnőm már alig várja, hogy újra láthasson.
Mielőtt Los Angelesbe jöttem nem sokkal az előtt szakítottunk.
Igaz csak néhány hetet leszek otthon, így nem hiszem, hogy sok értelme lenne vele újrakezdeni.
De ki tudja mi lesz?
Jó hosszú repülőút után, leszálltam a Londoni reptéren ahol Nick várt rám.
- Végre tesó - jött oda hozzám és ölelt meg.
- Újra itthon, látom hiányoztam.
- De még mennyire - mondta.
- Hogy-hogy te jöttél elém? Magára hagytad a menyasszonyod? - kérdeztem.
- Nem, Lizzyék érte mentek, segítenek neki elkészülni.
- Na, akkor jaj neki, ha a lányok egyszer beindulnak - mondtam.
- Az lehet, de hála az égnek nagyon jól kijönnek Krisszel, és anyáék is. Az ő családtagjai is nagyon jó fejek. Már alig várom, hogy bemutathassam - mondta Nick, miközben kocsiba szálltunk és útban voltunk haza.
- Na és mesélj, milyen vőlegénynek lenni? - kérdeztem tőle.
- Nagyon klassz, bár megbeszéltük mivel mindkettőnknek tervei vannak még, várunk az esküvővel de ő egy fantasztikus és gyönyörű lány, és imádom őt - áradozott róla a tesóm, így aztán alig vártam, hogy végre találkozhassunk.
De ekkor még nem tudtam, hogy ez a találkozás mekkora lavinát fog elindítani.


/Kristen/

Nem sok kocsikázás után már a Pattinson háznál voltunk.
Mivel ilyen ruhában voltunk elég hideg volt.
Gyorsan kivettük az ajándékokat a kocsiból és siettünk be, ahol Richard és Claire elénk jöttek.
- Szia kicsim - köszöntek nekem egy-egy öleléssel egybekötve.
- Sziasztok - köszöntem nekik én is, mivel tegeztem őket.
- Szia édes - jött le az emeletről Nick.
- Szia - köszöntem neki és megcsókoltuk egymást.
Hiába voltam jóban a családjával, és a második otthonomként tekintettem erre a házra, zavarban voltam mikor előttük csókolóztunk.
Bementünk a nappaliba, ahol már a szépen feldíszített fa körül voltak az ajándékok, ahova letettük az enyémeket is.
Claire és a lányok a konyhába mentek megnézni, hogy áll a vacsora, majd csatlakoztak hozzánk.
Helyet foglaltunk a nappaliban, én szerelmem karjaiba fészkeltem magam, amit nem élvezhettem sokáig.
Valaki épp a lépcsőn jött le amint hallottam, és mivel mindenki velünk volt a nappaliban így csak a híres testvér, Robert lehetett.
Lizzy és Vic rögtön a nyakába ugrottak, annyira örültek neki.
- Azért meg ne fojtsatok csajok - szólt nekik Rob.
Ahogy a lányok végeztek az ölelgetéssel kiszálltam Nick öléből, aki Rob felé húzott.
- Végre tesó, ő itt Kristen a menyasszonyom - mutatott be Nick a testvérének.
- Szia Kristen vagyok - köszöntem neki - és felé nyújtottam a kezem.
- Örülök, hogy végre megismerhetlek, én Rob - mutatkozott be és megfogta a kezem és két puszit is kaptam az arcomra köszönés képpen.
Ahogy közelebb mentem hozzá és megpuszilt megéreztem csodás illatát, és fogalmam sincs mi ütött belém, de nagyon jól esett.
Ahogy elhúzódtam tőle, Nick hátulról a karjaiba zárt.
- Én is örülök - böktem ki nagy nehezen az előbbi mondatára.
- Gyertek üljetek le - hívott vissza minket Claire.
Ahogy visszamentünk hozzájuk, ismét Nick ölébe ültem, de a tekintetem képtelen voltam elszakítani Robétól.
És ahogy látom, ezzel ő is így van.
Nem tudom mi a fene ütött belém, hisz nem most látom először, milliószor láttam képet róla, de így élőben teljesen más.
Őrjítően jól nézett ki, és az illata, ahogy megpuszilt.
Elég Kristen, elég legyen.
Neked ott van Nick, akit szeretsz, és ő pedig a testvére - dorgáltam meg magam, és nagy nehezen végre elvettem a szemem róla, de végig magamon éreztem a tekintetét.
Igyekeztem a többiekre figyelni, de nem nagyon ment.
A végén mindig azon kaptam magam, hogy Robot nézem, és csak reméltem, hogy Nicknek ez nem tűnt fel.
Aki viszont néha a nyakamba csókolt, amitől még jobban zavarba jöttem.
- Átmehetnénk vacsorázni, és utána jöhetnek az ajándékok - mondta Claire, majd mind a konyha felé indultunk, ahol vesztemre Nick és Rob közé kellett ülnöm.
És az a gondolat se dobott sokat a helyzeten, hogy ma este itt fogok aludni.
Csak remélem, hogy ki tudom verni ezeket az eszement gondolatokat a fejemből, amik azóta kavarognak bennem, mióta megpillantottam őt.
Neked ott van Nick, és szereted őt, a menyasszonya vagy - ismételgettem magamban, de a végén mindig Rob tekintete tartott fogva.

Na ez lenne az első, hát kíváncsi vagyok a véleményetekre, remélem nem lett olyan rossz. :)

25 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett :)
    Csak így tovább :D
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Ohhóóó én vagyok az első kommizó :)

    VálaszTörlés
  3. hát ez igen jónak tűnik.. mindenképpen folytasd :)
    jó az ötlet, ilyen még ugysem volt.. és micsoda bonyodalmak lesznek itt még :D
    grat. anita

    VálaszTörlés
  4. de jó lett
    húúhaa
    kicsit bonyolult lesz :P
    de nem baj :P
    de várom már a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Ez nagyon jó lett, tetszik a történet, várom nagyon a kövit, siess vele. puszi Judit

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a story lizim :D de ezt már mondtam párszor sztem XD :D Jajj te, ne huzd az agyam sokáig hallod-e :D :D alig várom hogy végre történjen vmi :D mármint nem AZ XD persze az még ne :D de azért nem otm vmi kis , huuu nem tomXDDD nah ezt megaszontam XD ... milyen lenne már ha pl Rob és Kris éjszaka kimennének a szobából és mitomén a konyhába egymásba botlanának :D :P :P na fantázika beindult XD :D asszem be is fogom XD még a végén kinyirsz babám :D XD
    KÖSZIII AZ ELSŐT!! (L)(L)(L) :D
    Imádom!(L)
    Pussz(L)
    (hülyeXD)Nikky
    UI: a komiért meg sorry Lizim :lol: XD

    VálaszTörlés
  7. szia, belelestem, frászt.. végigolvastam :D
    szupeer lett, nagyon tetszik, cak így tovább:DD
    várom a lavinát :P
    pussz!! (L)

    VálaszTörlés
  8. Sztem rohadt jó:):):) én biztos el fog olvasni a folytatást:D:D

    VálaszTörlés
  9. Lizzy!
    Imádom!!!!
    Olyan jó lett!El se tom mondani mennyire!
    NA most jönnek a zürök!Rájönnek hogy szerelmesek!!:P
    VÁrom a kövit!
    psuzi

    VálaszTörlés
  10. Köszi mindenkinek!
    Örülök, hogy tetszik és azért mégsem lett olyan rossz.
    Köszönöm, hogy írtatok, igyekszek a továbbiakban is.

    Szil: ma elindítom a lavinát, ha minden jól megy később mivel most Kellanra írok fejli, később lesz időm ma sokáig lenni és elkezdem a köve fejlit, azzal együtt a lavinát is :)

    Aki még nem írt véleményt, komit ne habozzon :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon jó lett!!
    Kiváncsian várom a folytatást!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. Szia.
    Nagyon jó lett.
    Kíváncsi vagyok a fojtatásra.
    Képeket raksz majd ki? Kivi vagyok Nickre :D
    Hamár Kristennek nem kell, nekem jöhet xD Nemám :D
    Puszii

    VálaszTörlés
  13. Na hát most mit mondjak te csaj?
    EZ HIHETETLENÜL JÓÓÓ!!!!!
    Nagyont tetszett! Már előre tudom, hogy sajnálni fogom ezt a Nick srácot, de azért ROBSTEN!!! xĐ
    Ígérd meg, hogy sietsz a kövivel, mert meghalok!!!
    Pusziii!!!

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Nekem nagyon tetszik! Igazán érdekes, bár egy kicsit furi:)
    Most még nem igazán tudok miot írni, de így biztos, hogy olvasni fogom ezt a töridet is.
    pusz
    Anita

    VálaszTörlés
  15. Wow! Szerintem nagyon jó lett! =)
    Várom a kövit!
    Bye!

    VálaszTörlés
  16. Szia, mindenképp folytasd, jó volt.:D
    Várom a bonyodalmakat, na és persze a következő fejezetet!

    VálaszTörlés
  17. szia!
    lavina??? OMG:DDDD
    na, várom a köviket!
    tök jó lett:DDD nagyon izgi:DDD

    VálaszTörlés
  18. Állati lett. Ngyon jóó. Mi lesz még ebből. Tök izgii! :D:D:D ALig várom a kövit
    PUszy: ASh

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Nagyon tetzett nekünk ez a fejezet :)
    Alig várjuk a következőtt :)

    VálaszTörlés
  20. Köszi mindenkinek!
    Holnap jön a kövi, már hozzáfogtam.
    Aki még nem írt és szeretne véleményt mondani, ne habozzon.
    Pussz

    VálaszTörlés
  21. szia, örülök ennek a blognak is! :) És tök jó, hogy kicsit bonyolultabb a kelletténél, és nagyon várom a folytatást! :) ani

    VálaszTörlés
  22. Szia! Szerintem is nagyon jó:) alig várom a folytatást és szerencsére nem kell sokat várnom...de nagyon jó imádom! pusz Bettyke

    VálaszTörlés
  23. Köszi még egyszer mindenkinek!
    Bizony, már fennt is van a kövi!
    :)

    VálaszTörlés
  24. Áh, béna voltam, és csak most vettem észre, hogy felraktad... :(
    Nagyon jó lett! Felkeltetted bennem az érdeklődést. :)
    Megyek is tovább a másodikra.:)
    Puß

    VálaszTörlés
  25. Szia!

    Most akadtam rá a blogra és mivel imádom Robot, elég rendesen felkeltette az érdeklődésemet... :D Úgyhogy megyek is tovább a következő részekre... Kezdésnek szerintem csúcs! :D Szeretek izgulni a bonyodalmakon, tehát biztosan tetszeni fog... :D

    VálaszTörlés