2011. január 26., szerda

44.fejezet

Sziasztok! Először is elnézést, hogy sokat kellett várni az új fejezetre, de itt is van. Előre szólok hogy benne khmmmm :) :DDD. Köszi életem a gyors javítást, imádlak (L). Nektek pedig a komikat az előzőhöz, ide is várom a véleményeket. Pusszantás





44.fejezet



/Rob/



Reggel én ébredtem korábban, és boldogan néztem a karomban alvó csodás nőre, a feleségemre.

Míg őt néztem, az esti beszélgetésünkön gondolkoztam.

Egy gyerek.


Eddig nem is gondoltam ilyesmire, de azt hiszem, ennek is itt az ideje. Csak azt nem értem, Kris hogy gondolta, hogy esetleg én nem akarom.

Még a gondolata is hatalmas boldogsággal tölt el, hogy szülők lehetünk, és gyümölcse lehet ennek a csodás szerelemnek.

Remélem, minél hamarabb sikerül összehozni azt a babát, és hogy hamarosan talán már hárman leszünk.

Óvatosan, hogy fel ne ébresszem szerelmem, kimásztam mellőle és a konyhába mentem, hogy valami finom reggelivel lepjem meg.

Ekkorra már Tom is ébren volt, vagy inkább kissé másnaposan.

- Na, milyen volt az este?

- Fantasztikus - vigyorogtam sokat sejtően, amit persze Tom nem hagyott szó nélkül.

- Mi ez a nagy vigyor? Na, mesélj csak - kérte, és ha nem is mindent, nagyjából elmondtam a barátomnak, mit is tervezünk.

- Hűha, ez nem semmi, haver. Akkor jobb, ha sokat gyakoroltok és összejön a bébi. Gratulálok, haver.

- Kösz, tesó - mondtam, majd valami reggelit készítettem életem nőjének.

Amikor kész lettem, tálcára pakoltam, és a hálószobánk felé indultam.

Letettem az éjjeliszekrényre, majd finom csókot leheltem a számomra imádott ajkakra.

- Jó reggelt - motyogta utána szerelmem még kissé álmosan.


Rögtön ébredezni kezdett, amint megérezte a gőzölgő kávét, és meglátta a reggelit.

Felült, majd az ölébe tettem a tálcát, és enni kezdett, én pedig még ezt a műveletét is ámulattal néztem, néha-néha egy-egy csókot lopva tőle. Majd mikor befejezte, egy szenvedélyes csókkal köszönte meg a kis reggeli figyelmességem - amit örömmel viszonoztam.

Letettük a tálcát, majd szerelmem szemből az ölembe mászott, aminek az eredményeképp a testét fedő lepedő lecsúszott róla.

Meztelen testének látványa rögtön életre keltette a vágyaimat iránta. Ezzel még rátett egy lapáttal, amikor megmarkolt.

Pillanatok alatt bújtatott ki a nadrágomból, majd csupán néhány mozdulattal sikerült az őrületbe kergetnie, miközben ujjaimmal a lába közé nyúlva izgattam fel.

Elrántottam az ujjaim tőle, majd vággyal teli szemébe néztem, miközben elhelyeztem az ölemben, és magamra húztam.

Mindkettőnkből egy elégedett kéjes sóhaj tört fel, amikor elmerültem benne.

Ujjaim a melleire tévedve simogatták, miközben mámorító csípőmozgásával űzött mindkettőnket ismét a beteljesülés felé. Ajkaink eközben szüntelenül falták egymást.



Néha elszakadtam tőle, és nyelvemmel a nyakát térképeztem fel, néha finoman bőrébe harapva, ezzel még több édes hangot kicsalva belőle.

Néhány észveszejtő lökés után szinte egyszerre csapott le ránk a gyönyör, aminek hangjait szenvedélyes csókjaink nyelték el.

Szerelmem pihegve borult a vállamra, miközben hátát cirógattam.

- Szeretlek - súgtuk egymásnak, majd egy mindennél édesebb csókkal meg is pecsételtük vallomásunk.

Ezután egy közös, egymást kényeztető zuhany után nagy nehezen szakadtunk el egymástól, és öltöztünk fel, hogy visszatérjünk a valóságba, és dolgozni menjünk.





/Kristen/




Ez után a csodás reggel után Robbal indultam dolgozni. Nekem kellett korábban mennem véglegesíteni pár jelenetet, majd délután neki volt hasonló programja.

Mikor megérkeztünk, David mosolyogva jött elénk. Persze a mi arcunkról is letörölhetetlen volt a vigyor.

Vele beszélgettünk, mikor Rob mögém lépve zárt a karjaiba. Mennyei boldogságot éreztem a karjaiban, de pont ekkor lépett be az, aki talán, ha az enyémat nem is, Rob kedvét elronthatja.

Mike.

Rögtön felénk jött, és mintha kissé csalódott képet vágott volt, amikor Robbal látott. Tudtam, vagy sejtettem, hogy drága férjem hamar letörli a mosolyt a képéről.

Kissé gonosz talán, de alig várom, hogy mindenki megtudja, hogy Rob a férjem.

- Sziasztok. Mi járatban itt? - kérdezte, többnyire Rob felé fordulva.

- Csak elkísértem a feleségem - mondta Rob egy boldog mosoly kíséretében.

Hirtelen mindenki felénk kapta a fejét, és még David is lefagyott.

- Hogy kit? - kérdezte Mike.

- A feleségem - mondta ismét Rob, majd egy csókot lehelt a nyakamra.

- Ti ketten? Ti…

- Ti összeházasodtatok? Mikor? - kérdezte David.

- Néhány napja, míg szabadságon voltunk.

- Azért szólhattatok volna - mondta David.

- Én sem tudtam. Rob szervezte, és a tengerparton esküdtünk. Ez nekem is meglepetés volt - bújtam az említetthez.

- Gratulálok - ölelt meg David, Robbal pedig kezet rázott.

- Gondolom, jó nagy meglepetés volt.

- De még mekkora, álmomban sem gondoltam volna rá, de hihetetlenül boldogok vagyunk - nyomtam egy csókot Rob ajkaira.

- Ezt mondanotok sem kell, mert látszik - mondta David.

Mike pedig még mindig lefagyva állt. Gondolom, erre számított a legkevésbé.

- Gratulálok - hebegte, majd az öltözője felé ment, Rob pedig csak mosolygott rajta.

- Remélem, most már felfogja, hogy csak az enyém vagy.

- Hát, ezzel nemcsak őt, hanem minket is megleptetek - mondta David.

- Mindig is a tiéd voltam, és az is leszek - fordultam Rob felé, és a nyaka köré tekertem a karjaim.

- Oké, egy csókot az ifjú pártól, aztán még dolgozzunk egy kicsit, hogy mehessetek - szólalt meg David.

Egy édes csókot váltottunk, majd Rob nagy nehezen kiengedett a karjaiból, és az öltözőbe siettem.

Számunkra a hetek óta tartó forgatás most ér véget. Már csak a végső alakítások, vágások egy egyebek vannak, hogy tökéletesen kész legyen a film, de ez a profik dolga.

Amikor elkészültem, talán Rob bánatára Mike-kal kellett jelentbe állnom. Szerencsére viszont semmi intim dolog nem volt megírva, de szünetben, ha rápillantottam, láttam rajta, hogy még így is zavarja őt.

Amint Dave leállította a felvételt, rögtön a karjaiba rohantam, és forrón megcsókoltam. Még szerencse, hogy mindenki a saját dolgával volt elfoglalva. Talán Mike volt, aki néha kitüntetett minket a figyelmével.

Rob is ugyanolyan szenvedéllyel viszonozta a csókom, sőt ha lehet még nagyobbal. Ez nem volt valami okos dolog, mert sajnos még van hátra néhány óra ameddig ismét kettesben leszünk.

Mikor eleresztettük egymást, David összehívott mindenkit, és nagyjából elmondta, mire számíthatunk ezután.

Nagyon élveztem ezt a munkát, és a legnagyobb álmom vált valóra, hogy színésznőként kipróbálhattam magam egy igazi filmben. Kicsit hiányozni fog ez a munka, de így, hogy Rob mellettem van, mindenem megvan, amire csak vágyhatnék.

Ismét lesz egy kis pihenőnk, amíg a film végleges verziója elkészül, de közben is lesznek megjelenéseink.

Fotózások a promós anyagokhoz, interjúk, tévés szereplések, amik népszerűsítik a filmet. És persze a premierek. A világpremierje itt lesz Los Angelesben, és lesz még pár, de én csak itt, az államokban vállaltam el. Messzebbre nem nagyon akartam menni, de hála az égnek, Davidnek semmi kifogása nem volt.

Most kezdődik meg, amit Rob is mondott. Az őrület. Hogy mindenhol felismernek, mindig fotósok vannak a nyomodban.

Félek, hogy nekünk kicsit nehezebb lesz, hiszen Rob is híres, ráadásul már a férjem, akiért a Twilight-őrület után lányok, és nők millió vannak oda.

Aminek persze nincs vége, mert neki is most érnek véget a forgatásai, de kisvártatva szinte rögtön utána elkezdik forgatni Kellanékkal a harmadik részt.

Ennek részben örülök is, mert így legalább nem kell körbeutaznia a földet Emilie-vel a film promózása miatt. Ő is csak az L.A.-i premierre, és egy-két helyre megy el. Igaz, míg így lesz, külön kell majd töltenünk néhány napot.

De az a tudat vigasztal, hogy előttünk az egész élet, amit együtt tölthetünk.

Robot viszont látszólag sem dobja fel a gondolat, hogy Mike-kal utazom el, ha csak kis időre is, de nincs mit tenni.

Miután mindent megbeszéltünk, elköszöntünk mindenkitől, hogy kocsiba szállva Rob forgatására menjünk.

Előtte azonban hazamentünk Tomért. Annyira jönni akart, de először nem értettem miért. Majd amint megérkeztünk, rögtön értettem az okát.

A legszebb nőcsábász mosolyával lépdelt Emilie felé. Aki szintén hasonló képen fogadta Tom jelenlétét.

Mindent megért látni ezt a pillanatot. Alig akartam elhinni, mire képes Tom vonzereje. Hála az égnek, így legalább leszáll Robról. Kissé megnyugtatott a tudat.

- Mike-nak sem ártana egy nő, akkor legalább nem téged falna fel a szemeivel - mondta kissé halkan Rob, hátha nem hallom meg.

- Nem falt fel a szemeivel.

- Ó, dehogynem. Ilyenkor legszívesebben kikaparnám a szemeit, hogy esélye se legyen többet rád nézni, de remélem, legalább most már tudja, hogy hol a helye.

- Ezt már megbeszéltük, felejtsd el őt - mondtam, majd hozzábújta, és ő rögtön kapott az alkalmon, és egy észvesztő csókban részesített.

Akárcsak az én kollégáim, Rob munkatársai is ámulattal fogadták a hírt, miszerint már házasok vagyunk. De mind gratuláltak.

És egy olyan dolog is történt, amire az életben nem számítottam.

Emilie is odajött és gratulált. Nemcsak Robnak, hanem nekem is. Hirtelen először megszólalni sem tudtam.

- Hihetetlen. Mikre nem képes Tom? Nem akar ő is ideköltözni? Félek, ha elmegy, Emilie ismét olyan lesz, mint volt, és téged akar majd.

- KI tudja, talán ha Tomnak is tetszik a hely, miért ne? Ezt ő tudja. Most viszont én is csak azt mondhatom, mint te nekem, hogy csak a tiéd vagyok - mondta Rob.

- Azt ajánlom is - mosolyogtam rá, majd ismét megcsókoltam.

Robnak tovább tartott a munka, így elég késő volt, mire végeztünk, de több jelenetet is felvettek, így holnap már nem kell jönnie.

Neki is hasonló lesz a programja, mint nekem. Azzal a különbséggel, hogy például egy spanyolországi és egy londoni premierje is lesz a filmjének. Az utóbbinak nagyon örül, de az elsőnek nem.

Még a gondolatába is beleőrülök, hogy ki tudja, mennyi időre megy majd el, és nem mehetek vele, mert nekem a saját megjelenéseimre kell mennem.

- Megoldjuk, kicsim, és nem tart sokáig. És hátha Londonba te is velem jöhetnél, majd megbeszéljük Daviddel. Olyan sok időre amúgy sem akarok menni, csak annyira, amennyi szükséges.

- Rendben - adtam meg magam.

Addig amúgy is van még egy kis idő, amit együtt tölthetünk.

- És addig dolgozhatunk a tervünkön is - tette hozzá Rob halkan.

- Mit szólnátok egy kis bulihoz? Kellanék el akar menni a klubba - jött oda hozzánk Tom, Emilie társaságában.

- Mit szólsz, édes? - kérdezte Rob.

- Mehetünk.

- Király, szólok a srácoknak.


- Nikkiék is jönnek? - kérdeztem kissé félve.

Igaz, látszólag most Tom érdekli, és remélem ez így is marad, de olyan nagy barátnők szerintem akkor sem leszünk, hogy együtt bulizzunk.

- Naná, ők sem hagynák ki - mondta Tom, mire kissé megnyugodtam.

- Akkor hazamegyünk átöltözni, és mehetünk - mondta Rob.

- Oké, menjetek, majd ott találkozunk - mondta Tom, majd Emilie-vel elmentek, mi pedig csak bámultunk utánuk.

- Hát, Tom nem semmi.

- Ez tény. Megyünk, kicsim?

- Persze, menjünk - fogtam kézen életem párját, majd hazaindultunk.

Hazaérve egy sokat sejtető közös zuhanyzás után felöltöztünk. Rob a nappaliban várt, míg én öltöztem.

Úgy döntöttem, megkísérlem az őrületbe kergetni Robot.

Amint kiléptem a nappaliba a kiválasztott ruhában, tudtam, hogy jó úton járok.


Rob tátott szájjal nézett végig rajtam, majd amint mellé értem, rögtön a karjaiba rántott. Egy olyan csókban részesített, hogy még szerencse, hogy a karjaiban tartott, különben a lábaim összecsuklottak volna, és még a nevem is elfelejtettem.

- Maradjunk inkább itthon. Így különben sem engedlek ki.

- Miért is?

- Most már nemcsak Mike, hanem minden pasi utánad csorgatja majd a nyálát.

- Engem nem érdekel.

- De engem igen. Senki sem vethet szemet rád, még csak rád se nézzenek - mondta Rob.

- Szeretlek - válaszoltam neki erre, és most én csókoltam meg minden szenvedélyemet bevetve.

Nagy nehezen indultunk el, majd mire a klubba értünk, Kellanék és a lányok már elfoglaltak egy bokszot.

Tom pedig éppen Emilie száját térképezte fel.

- Á, itt vannak az ifjú házasok. Mi újság? - kérdezte Kellan.

- Minden tökéletes - válaszolta szerelmem, majd mi is bemásztunk melléjük. És persze elmaradhatatlan volt, hogy jó sok alkoholt rendeljünk.

A fényeknek hála elég sötét volt, így alig lehetett látni valamit, és minden hangot elnyomott a hangos zene.

A lányok táncolni vitték a fiúkat, így végül Robbal talán mi ketten a legjózanabbul maradtunk az asztalnál, mikor olyan dolog történt, amire nem számítottam.

Az éppen fogyasztott italomat is majdnem félrenyeltem.

Egy elég rövid és szexis ruhát választottam estére, amit Rob éppen alulról szándékozik feltérképezni. Ujjai a ruha alá csúsztak, végigsimítva a combomon.

Tornádóként söpört végig a vágy rajtam, és Rob sem segített józannak maradni.

Körbepillantottam a helyen, és még szerencse, hogy egy eldugott sarokban voltunk és hogy sötét volt.

Ujjai a bugyim szegélyénél köröztek, míg nem eltüntette bennem ujjait. Majdnem felsikoltottam a rám törő kéjtől, főleg amikor ujjait mozgatni kezdtem bennem.

Ekkor még mellette ültem. Ajkait az enyémre nyomta, ezzel is elnyomva hangjainkat, amiben a zene is segítségünkre volt.

Álmomban sem gondoltam volna, hogy képes leszek ezt művelni egy nyilvános helyen, ahol bárki megláthat mindent, de Rob a tetteivel a maradék józan eszem is elvette.

Elszakadva ajkaitól áttért a nyakamra, így egyre sűrűbben kívánkoztak ki belőlem élvezetem hangjai. Bármit megadtam volna, hogy én is viszonozhassam a kényeztetését, de nem mertem. Itt nem.

- Akarlak, most - suttogta Rob a józanságom utolsó szilánkjait is darabokra törve néhány ujjmozdulatával a mennyekbe repített, minek pillanatában forró csókban részesített.

Tudtam, hogy kész őrültség, amit tenni készülünk, de már én sem bírtam tovább, főleg ezek után. Azt viszont sajnálom, hogy viszonylag gyorsnak kell lennünk, hiszen a többiek bármikor ránk találhatnak.

Rob pillanatok alatt bontotta ki magát a nadrágjából, ami már igencsak szűk volt rajta, majd a kezembe vettem. Néhány mozdulattal őt az őrületekig kergettem, majd megragadta a derekam és az ölébe ültetett, miközben magára húzott.

Háttal ültem neki, így ha valaki látott is csak azt láthatja, hogy az ölében ülök. Szerencsére az előttünk lévő asztal is takart minket, és fedezte őrül pillanataink.

A ruhám is valamennyire eltakarta a lényeget, egyé olvadt testünket. Pár pillanatig csak kiélveztük, hogy egyé olvadtunk, majd mozogni kezdem rajta. Lassú mozgással űztük a gyönyört, majd kissé hevesebb lökésekkel, miközben vérforraló csókokat váltottunk. És csak azt reméltem, senki nem lát így meg minket.

Rob a csípőmet fogva segített a mozgásban, miközben ujjaival is izgatott. Összeszorított szájjal tűrtem, és legszívesebben sikítottam volna a kéjtől, amit éreztem.



Rob édes sóhajait és morgásait a nyakamba fúrt fejjel próbálta elnyomni.

Kisvártatva szinte majdnem egy időben csapott le ránk a gyönyör. Felé fordítottam a fejem egy csók reményében, amit meg is kaptam, majd leszálltam az öléből.

Máris hiányzott a közelsége, az érzés, amikor bennem van, de most ebben a helyzetben többre nem volt időnk.

Az asztal alatt visszarendeztük a ruháinkat, majd egy csókkal köszöntünk meg egymásnak az imént átélteket.

- Te őrült vagy. Sose gondoltam volna, hogy erre rá tudsz venni.

- A te hibád. Ha nem ezt a ruhát veszed fel, akkor talán tudom türtőztetni magam - mosolyogta, majd apró csókokkal kényeztetett, mire pont végszóra visszajöttek a táncoló barátaink.

És kissé elpirulva gondoltam az imént átéltekre, és csak reméltem, hogy senki nem látott semmit.

Mi is kértünk valami erősebben, de közel sem ittunk annyit, mint a többiek. Tom lépett le elsőnek, nem meglepő módon Emilie-vel.

Majd Robbal mi is haza vágytunk, hogy végre rendesen befejezhessük zárt ajtók mögött és tanúk nélkül, amit az előbb elkezdtünk.

Ki akartunk élvezni minden együtt töltött percet, hiszen hamarosan külön töltünk majd egy kis időt. Nem is sejtve hogy ez külön töltött idő milyen eseményeket indít el, és milyen hatással lesz a szerelmünkre, és a házasságunkra…






tessék komizni :)

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nahát szegény Mike! Milyen rossz lehet neki, hogy nem sikerült megszereznie Rob újabb nőjét! Nem sajnálom ám egy percig sem! Megérdemli.
    Jó úton járnak, ahhoz, hogy minél előbb hárman legyenek! Alig várom! :D
    Tom egy félisten. Mindig tudtam, hogy nem hiába fűzi a csajokat! Csak jót tesz a Robsten házasságnak! Örülök, hogy vége lett a forgatásoknak, de kicsit beparáztattál a végével!
    Fuss rohanj a kövivel, mert már most várom! :D

    VálaszTörlés
  2. Milyen kis bevállalóssá tette őket a házasság!Vagy inkább a vágy?Hú!Ez eszméletlen lett!Tomot nem lehet nem imádni!Mike-nak meg nagyon kijárt már ez a koppanás!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    fhuu nagyon jóó lett a feji...szupii :D
    remélem azért ennyi jóó dolog után nem jönnek a rosszz részek...(pedig azok szokta,sajna) remélem most nem így lesz, és boldogok lesznek...vagy ha lesz is akkor hamar kibékülnek mint mindig :))
    várom a folytatást..:D:D
    Puszi :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia drága!
    Hát ez nagyon király lett.De komolyan egy klubban ez nagyon király én is csináltam ilyet "pirul" csak mi legbuktunk hihi na mindegy de egyébként most újra átélhettem általad ez az izgalmat és nagyon tetszett hogy Mike koppant de szeritnem lessz még itt konfliktus hihi már várom.Puszi Drága és legyél rossz. :D

    VálaszTörlés
  5. Hát már előre félek, mit találtál ki a két főhősnek, meg nekünk. Most jönnek majd a bonyodalmak! Jaj!!!!
    Eszméletlen jó volt a nászéjszaka, (azóta nem komiztam). Az is tetszett, ahogy pofára esett Mike az esküvő hírére. csak nehogy még jobban feltüzelje ez a feleség tény, mert így még nagyobbat üthetne Robon, ha sikerülne elültetni Robert fejébe a féltékenység szikráját. Emilie talán leszállt Robról, de majd meglátjuk! Várom a következőt!

    VálaszTörlés
  6. Hali!

    Nagyon merész húzás volt ez a báros incidens. Nekem nagyon tetszett a feji, meg az is hogy Mike végre lefagyhatott egy kicsit, nagyon nem bírom azt a srácot:D kicsit baljósnak tűnt a vége , de remélem semmi komoly baj nem lesz. :D

    Pusza:D

    VálaszTörlés