2011. június 29., szerda

Sorry!

Sziasztok!


Hűű, nem is tudom, hogy kezdjem.
Gondoltam rá, hogy azt írom, hogy ezt még befejezem, aztán itt a vége.
De nem. Eljátszottam a gondolattal, hogy SS-t és Labyrintot még befejezem utána abbahagyom ezt az egész írást.
Nem mondom, hogy már nem érdekel, az nem lenne igaz. Az utóbbi időben csak inkább elfáradtam, minden szempontból. Munka miatt is, és sokszor se erőm se ötlethiány miatt nemtudok nekiesni egy egy fejezetnek.
Szeretem ezt csinálni, félreértés ne essék, csak elfáradtam. És ez mellett kis millió más dolgom is lenne, és sokszor mire idejutok már úgy vagyok vele, hogy ez nem fog menni.

De abbahagyni nem fogom. Csak egy is kis idő kell, hogy a többi dolgommal is összekapjam magam. Ilyenkor délutános héten amúgy is húzósabb, mert csak 3-4 órát vagyok itthon utána csak késő este jövök.
Szóval a héten nem lesz friss, sajnálom. Ha minden igaz jövőhéten éjszakás leszek, akkor napközben itthon leszek, időm is több lesz, és addigra összekapom magam.
Sajnálom, hogy ígértem, és nemtudom hozni, és ez most így jött ki.

Annyi van még, mint ti is látjátok ebből a történetből már csak 4 fejezet. Labyrintból sincs már sok, igyekszek azt is befejezni. Utána már csak Új RS és a Twilightos sztori marad, azokra jönnek a frissek ezerrel.



Nektek meg köszönöm, remélem megértitek. Frissek jövőhéten, igyekszek, hogy akkor meglegyen a maradék 4 SS fejli, amivel lezárjuk ezt a sztorit.

Legyetek jók addig, ha bármi kérdés, óhaj, sóhaj van tudjátok hol találtok. Bocsi még egyszer.

Puszi: Liz

9 megjegyzés:

  1. üdv!
    ok én leszögezném, hogy nem folyok bele semmilyen vitába. csak azt szerettem volna mondani, hogy megértem az okokat és várom a következő fejezetet.
    =)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Hú hát az elej é n jól megijesztettél, mert azt hittem te is végleg abba hagyod, mint motanság sajnoos nagyon sokan. Én örülök neki hogy te nem. Persze megétem az okaidat és pihenj sokat. Türelmesen várjuk a fisst.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Természetesen megértem az okokat és elhiszem hogy kell már egy kis pihenés:D várni fogom nagyon a következő fejezetet :D

    VálaszTörlés
  4. Szia teljesen megértelek és szerintem tényleg ez az egyik legjobb blog amit én olvastam ahogy ezt már neked is mondtam (írtam ) :) és már alig várom azt a négy fejezetet :) puszi vikk :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Liz!
    Természetesen Én is megértelek, és engem mint hűséges olvasódat örökre megtartasz!!! :D
    Várok ameddig csak kell!!! Komolyan!!! Elhiszem, hogy nem könnyű neked sem! Hamar össze tud gyűlni a sok tennivaló az ember körül... Tehát, végezd el elsősorban a kötelezettségeidet, utána pedig ráérsz Nekünk írni!! :)
    Elvégre az írást Te is szabadidős elfoglaltságodnak szántad! Szerintem ezt az olvasóid többsége meg is érti! Aki meg nem... hát, az keressen mást, mert nem is volt hűséges olvasód! :D
    Vigyázz Magadra, és remélem mielőbb sikerül mindent rendbe raknod magad körül!!! :)
    Mint már írtam Én várni foglak! Legalább addig lesz időm írni nekem is minden fejezethez egy pár sort! :)
    Puszillak: Kitti

    VálaszTörlés
  6. Szia Liz!Puhend ki magad és várunk vissza mikor feltöltődtél!!!!

    VálaszTörlés
  7. szia!jó blog!
    Nézd meg az ennyimet is kérlek és írj véleményt vagy kommenttet :)
    És ha szeretnéd követheted is :)
    Köszi
    www.vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Már kezdtem kicsit megijedni, hogy így, a vége előtt tényleg abbahagyod a történetet!!! =O
    De szerencsére meg is nyugtattál minket az ellenkezőjéről =) ^^
    Erre az utolsó néhány részre nagyon kíváncsi leszek, és ahogy mondani szokták: türelem rózsát terem! =D
    Amikor lesz friss, akkor lesz, és rám számíthatsz, jövök majd olvasni!!! =D
    Puszi
    reni :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Jó pihenést. Várunk majd vissza.

    Üdv.
    Ágika

    VálaszTörlés