2011. február 20., vasárnap

Béta és néhány egyéb

Kiírom ide is, hátha valaki a másik blogot nem olvassa:

Nos azt hiszem mással is előfordult már, de én most jutottam oda, hogy elegem lett mindenből, és jó lenne eltűnni egy időre. És talán így is lesz, és pihennem is kell egy kicsit, de igyekszek nem olvasnivaló nélkül hagyni titeket. A jövőhetem húzósabb lesz mert délutános leszek, de majd igyekszek, de lehet, hogy csak hétvége felé lesz friss, sajnálom.

Az új tegnapi fejezethez köszönöm az eddigi komikat. Sajnos a kérdésekre most nemtudok válaszolni, a fejezetekből kifog derülni :). Csak örülni tudok, hogy tetszik, igyekszek a továbbiakban is.

A fontosabb dolog pedig a következő:

BÉTÁT KERESEK A 3 MŰKÖDŐ BLOGOMRA:
Labyrinth of secrets
Sweet sensations
Prohibited passion

A Rs blogokat eddig Szil csinálta, és PP eddigi fejlijeit is, de a közeljövőben nem akarom ezekkel zaklatni, neki is ott vannak a sajátjai, és az eddigieket köszönöm neki (L) mindent.

Szóval erre a három blogra keresek bétát. Ha lehet, akkor olyan valakit aki már volt, vagy most is béta.

Jelentkezni, ehhez a bejegyzéshez, vagy emailben: lizzyke21@gmail.com

Azt hiszem így hirtelen ennyi, a következő fejezetekről pedig amint tudom, hogy mikor lesz időm és hangulatom írni ki fogom tenni a friss időpontját.

Pussz nektek: Liz

3 megjegyzés:

  1. Szia Liz:)
    Ha gondolod én szivesen el válalom;)
    az email címem:bukszus.niky@citromail.hu
    byby:Nika:)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Én elválalom.
    anita_roberta2000@yahoo.com
    puszi
    Anita

    VálaszTörlés
  3. Szia. Én is szívesen elvállalnám. Vannak blogjaim is, és bétaként is "dolgozom".
    Emailem: puszmo@gmail.com

    (K)

    VálaszTörlés